В настоящата социално-икономическа ситуация се налага туристически оператори да предефинират и преосмислят своите бизнес модели, за да се адаптират към новите нужди и изисквания на сектора. В този процес бизнес иновациите и творчеството са ключови вектори, както за постигане на по-ефективно управление, така и за диференциация от конкуренцията. Разработват се предложения, които са адаптирани към новата реалност на търсенето, като персонализират туристическите услуги, но също така и стратегии за подобряване на бизнеса, за да оптимизират ресурсите и да сведат до минимум разходите.
Тези презентации ще се занимават с иновативни бизнес модели, които процъфтяват. Следователно тази тема има за цел да намери нови или адаптирани бизнес възможности в настоящия контекст.
Теми от интерес:
- Евтини стратегии: „по-малко е повече“
- Стратегии от висок клас: „изключителност и лукс“
- Управление на приходите, електронна търговия и онлайн маркетинг
- Нови кулинарни формати (улична храна, бистро, фермерски пазари, звездните ресторанти на Michelin и т.н.)
- Възможности при специфичността (хранителни алергии, непоносимост, хора с увреждания и т.н.)
- Нови пазари и потребителски профили
- Персонализиране на туристическите пакети. Динамични пакети.
- Адаптивност към бизнеса
- Създаване на стойност и марка за привличане на талант
- Управленски модели за повишаване на икономическата ефективност
- Финансово управление и контрол
- Управление на качеството
- Споделена икономика
- Успешни модели и практики