туристическите дестинации

Отвъд ИКТ иновациите и ефективността в туристическия сектор се обединяват в общ контекст, който има за цел постигането на интелигентно управление на туристическите дестинации. И това означава да се направи това в съответствие с принципите на устойчивото градско и териториално развитие, социалната отговорност и включването на участието на бизнеса, гражданите и публичните власти. В този контекст възникна необходимостта от интелигентно управление на туристическата дейност, тъй като туризмът се превърна в център на внимание за политици, държавни и частни мениджъри и представители на гражданското общество. Туризмът днес е структурен икономически вектор и елемент, който може да съживи градовете и регионите. В този контекст е необходимо ефективно управление на териториалното познание, което улеснява вземането на решения и по-доброто приспособяване на туристическата дейност в съществуващите структури. Интелигентно управление на туристическите дестинации днес е реалност, като дизайнът на модели за развитие на туризма включва както нуждите на населението, така и екологичните предизвикателства и ограничения.

Презентациите ще се съсредоточат върху теоретичните концепции, техники и инструменти, които допринасят за разработването на управленски модели, които са изчерпателни, координирани, отговорни и ефективни от гледна точка на туристическите сценарии. Интелигентно управление трябва да бъде в състояние да проектира модели за достъпни, качествени туристически дестинации, които подобряват конкурентоспособността и осигуряват устойчивост в дългосрочен план.

Теми от интерес:

  • Интелигентните дестинации: състоянието на въпроса
  • Управление и ефективност в туризма
  • Устойчивост и социална отговорност
  • Регулиране на потоците от туризъм и инструменти за автоматизирано регулиране
  • Преоценка на идентичността и културата чрез гастрономическите ресурси
  • Експериментален туризъм
  • Създаване на сензорни пространства
  • Управление на различията
  • Адаптиране към градската и регионалната среда
  • Привличане на нови пазари
  • Нови тенденции в стратегиите за маркиране на дестинации
  • Създаване на знания за вземане на решения
  • Сигурност и безопасност
  • Добри практики и успешни модели